Godnight

hej, förlåt för den dåliga uppdateringen idag!! vaknade ungefär 11-12 tiden idag och då blev jag väckt av mamma och lite senare efter ha släpat mig från sängen ofrivilligt åt jag frukost, det var jätte gott att äta sig full och proppmätt :) iafl, senare så lockade jag håret och klädde på mig, borstade tänderna, och vaknade sakta mer och efter det så satte jag mig i bilen. Vi åkte först till stockholm och fikade på cafe`60 det var jätte mysigt!! sen efter en timma så förde vi vidare till norrköping tog ungefär 1-2 timmar från stockholm (tror jag) sen när vi var framme så skulle micke göra något så han droppade av mig, saga och mamma och vi gick av vid ingelsta shopping centrum, det var jätte roligt!! jag shoppade ett par jätte snygga skor (jag tycker dom är snygga) och 3 tröjor och ett på trosor thihihi :D
Ni får se bilder i morgon, är super trött ska gå och lägga mig.. så godnatt :)
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0